Metin2 30-55 Levelde AFK Yutnori Kasma Taktiği | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 30-55 Levelde AFK Yutnori Kasma Taktiği

Bu rehberimizde sizlere Metin2'de yeni başlayan yutnori etkinliğinde nasıl 30 ile 55 level arası bir hesap ile afk bir şekilde yutnori kasabileceğinizi anlattık.

27.10.2023 23:43
Metin2 Sunucu Aktarım Biletleri Kaldırıldı! | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Sunucu Aktarım Biletleri Kaldırıldı!

Bu haberimizde sizlere Metin2'de sunucu aktarım biletlerinin kalkması hakkında bilgi verdik.

26.10.2023 23:58
Metin2 40-55 Levelde AFK Yutnori Kasma Taktiği

Metin2 Rehberi

Metin2 40-55 Levelde AFK Yutnori Kasma Taktiği

Sizlere Metin2'de 40 ve 55 level arası bir hesapla nasıl yutnori kasabileceğinizi anlattık.

26.10.2023 23:57
Metin2 Yavrucuk Kutusu Nesne Market’e Geliyor! | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Yavrucuk Kutusu Nesne Market’e Geliyor!

Bu haberimizde sizlere Metin2 nesne marketine kısa bir süreliğine eklenecek olan Yavrucuk Kutusu hakkında bilgi verdik.

25.10.2023 22:19
Metin2 Envanter Genişletme İndirime Giriyor! | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Envanter Genişletme İndirime Giriyor!

Bu haberimizde kısa bir süreliğine Metin2 nesne marketinde indirime giren envanter genişletmesi eşyası hakkında bilgi verdik.

24.10.2023 23:38
Metin2 30 Levelde AFK Yutnori Kasma Taktiği | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 30 Levelde AFK Yutnori Kasma Taktiği

Bu rehberimizde sizlere Metin2'de 30 seviye karakter ile nasıl afk şekilde yutnori kasabileceğinizi anlattık.

24.10.2023 23:36
Metin2 Cadılar Bayramı Etkinliğinde AFK Para Kasma Taktiği | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Cadılar Bayramı Etkinliğinde AFK Para Kasma Taktiği

Bu rehberimizde sizlere Metin2'de kısa bir süre önce başlayan Cadılar Bayramı Etkinliğinde nasıl AFK bir şekilde para kasabileceğinizin bilgisini verdik.

23.10.2023 23:30
Metin2 SungMa Kaos Kutusu Geliyor! | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 SungMa Kaos Kutusu Geliyor!

Bu haberimizde Metin2 nesne marketine kısa bir süreliğine eklenecek olan SungMa Kaos Kutusu hakkında bilgi verdik.

23.10.2023 23:28
Metin2 Mamut Mucize Sandığı Geliyor | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Mamut Mucize Sandığı Geliyor

Bu haberimizde sizlere Metin2 nesne marketine kısa bir süreliğine eklenecek olan mamut mucize sandığı hakkında bilgi verdik

22.10.2023 22:38
Metin2 Otomatik Av Kullananlara Tavsiyeler | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Otomatik Av Kullananlara Tavsiyeler

Bu yazımızda Metin2 otomatik av kullanan oyuncuların yaşamış olduğu bazı sorunların çözümünden bahsettik.

22.10.2023 22:35
Metin2 Hızlı İndirimler Geliyor! | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Hızlı İndirimler Geliyor!

Bu haberimizde Metin2 nesne marketine çok kısa bir süre için gelen hızlı indirimler hakkında bilgi verdik.

20.10.2023 23:12
Metin2 Tanrısal Protein Lokması Ne İşe Yarar? | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Tanrısal Protein Lokması Ne İşe Yarar?

Bu rehberimizde sizlere Metin2'de bulunan tanrısal protein lokmasının ne işe yaradığını detayları ile birlikte açıkladık.

20.10.2023 23:10
Metin2 Şampiyon Seviyesi Nedir? | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Şampiyon Seviyesi Nedir?

Bu yazımızda sizlere Metin2 şampiyon seviyesi hakkında bilgi verdik.

18.10.2023 22:24
Metin2 Demirci Sandığı Nesne Market’e Geliyor! | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 Demirci Sandığı Nesne Market’e Geliyor!

Bu haberimizde kısa süreliğine Metin2 nesne marketine gelen özel sandık hakkında bilgi verdik.

18.10.2023 22:22
Metin2 23.3 Güncellemesi ile Gelen Yenilikler | EpinSultan

Metin2 Rehberi

Metin2 23.3 Güncellemesi ile Gelen Yenilikler

Bu haberimizde Metin2'ye gelen 23.3 güncellemesi ile birlikte oyuna eklenen yenilikler hakkında bilgi verdik.

13.10.2023 23:27

Toplam 11 Sayfadan 4. Sayfadasınız